יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

איך לחפש טיסות הכי זולות באינטרנט - להזמין ולטוס !!!!

החיפוש באינטרנט הוא לא כל כך פשוט, ולפעמים, במיוחד בנושאים שאנחנו לא מחפשים באופן קבוע , הוא מתסכל.

חיפוש צריך להביא בחשבון נוחות , מחיר, ומטרה (מה שנכון לשיטת פלדנקרייז נכון לחיים)

יום אחד מחליט אדם לחפש טיסה זולה ליעד תיירותי, ניגש לאינטרנט כותב בגוגל"טיסות זולות לספרד" או נניח "טיסה הכי זולה לברלין".

ואז לאחר מספר דקות של שיטוטים בתוצאות והשוואת מחירים הוא מתעייף מותש ומרים טלפון לנציג בדקה - 90 או באיסתא טורס והופך לעוד לקוח מרוצה.

אז איך עושים זאת בלי לאבד את הידיים והרגלים ומזמינים כרטיס טיסה זול לחו"ל.

טיפים לחיפוש:

- החיפוש בגוגל מביא תוצאות, אך כיום החברות החזקות יודעות לתפוס את רוב המחפשים בגוגל ולהובילם לאתריהם. לכן חשוב להתייחס לא רק לתוצאות הממומנות ויותר למה שנקרא התוצאות האורגניות.

- עדיף לסמן את החברות הזולות המפורסמות ביותר לטיסות ליעדים השונים בעולם ובתוך אתריהם לחפש.

- יש מספר אתרים המבצעים השוואת מחירים בין כמה וכמה חברות טיסה. החיפוש בהם מאוד מקל ומאפשר גישה ישירה להזמנת כרטיסי טיסה.

- כאשר מחפשים כרטיס טיסה לתאריך ספציפי שווה לנסות לחפש את אותו כרטיס בתאריכים שונים ולראות אם יש קפיצות במחירים למטה או למעלה ולזהות הזדמנויות.

- לאתרים עם הטיסות הכי זולות לכל היעדים

בחיפושים באינטרנט יש הרבה מושגים שהם מאוד מבוקשים ולכן קשה למצוא בהם את המיידע הרצוי. לרוב מגיעים בהם לאותם חברות גדולות, ולא לפרסומים נקודתיים.
למשל מושגים כמו: טיסות זולות, טיסות זולות לניו יורק, טיסות זולות לאילת, טיסות זולות ללונדון, כרטיסי טיסה זולים, טיסות מוזלות, השוואת מחירי טיסות, טיסות רגע האחרון, טיסות לרומא.
לעומתם יש מושגים הרבה פחות תחרותיים במנועי החיפוש אך מבוקשים אצל קהל המחפשים בהם התוצאות יהיו לרוב יותר ממוקדות
למשל מושגים כמו: טיסות להודו מוזלות, טיסות הכי זולות, מבצעים ליעדים מוזלים, השוואת מחירי טיסה, טיסות השוואת מחירים, מבצעי נופש בחול, מבצעי נופש באילת, טיסות ישראייר לאילת מוזלות.






תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אמנם הטיסות לא הכי זולות אבל באל על הזמנת טיסות היא תהליך נוח ופשוט ותמיד נהנתי מהשירות והתעופה.